STREEEEEEEESH!

(STRESS!)
(STRESS!)
(STRESS!)
(STRESS!)
(STRESS!)

Hej fook's, e liiite stressad just nu.
Så mycket som händer och veckan har gått så jävla fort.
I morgon ska jag först ut o bada med klassen (huddinge hallen), sedan är det redovisning på no:n och prov på So:n. Sedan ska jag hem och hjälpa mamma att bära, sedan halv fem dans, sedan hjälpa till igen. Sedan på Lördagen upp tidigt till dans sedan stå och hjälpa kusinerna med loppis.. Seeeedan ska kusinen hem till mig och vi ska ha myskväll. Sedan på söndagen upp tidigt och dra och shoppa i skärholmen, kuuligt ! Sedan ska kusin till kikboxing. Sedan på måndagen ska vi gå i skola, sen ska jag och Linn gå och snabbt hämta sebbe och sedan ska vi dra snabba som bixten(!!!) till stan och vårshoppa och ha STÖÖÖRT MYYS! Sen ska jag komma hem och paka tills london, sedan ska jag vakna tisdagen kl 03:00? Och dra till Arlanda. SEN LONDON BITCHES!

Yes, vadå stressad.
?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Lyllos som ska till London! Men kritkonsten är iallafall lite kvar. Det står still bajs på tunnan XD

2011-05-06 @ 23:26:17
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0