matte.. usch sug k**

JAG HATAR MATTE SÅ HIMLA SUPER MEGA MYCKET! Bästa med matten e på onsdagar för då har jag kaltum o Linn grupprummet! Och där finns det... DATORER! Små söta laptops lixom, hihi. Sitter o lyssnar på Snoop dogg, omg! Haha, far est movement, haha de sjunger me han. Så jävla skööna, ett par asiater som ÄGER på musik ;). Haha de tycker antagligen att de e skiiit snygga, haha kolla deras video haha LUUUFT BARN! men de ska få cred för deras bra musiiik ;D.

Efter skolan ska jag o linn till skärholmen o shoppa lite, e fett trött o ser ut som en luffare, haha najs det eeeee. Har gråa mjukisar o heeetaste magtröjan Guns n roses bitches. Linn sitter brevid och sjunger, haha söötis. Aja, ska leta efter en sööt bikini i skärholmen o ha lite kuul ni veeet? HEHEH, sen ska jag tvinga linn att äta SVERIGES GODASTE GLASS I SKÄRHOLMEN DEN ITALIENSKAAA!!! aaa, tror knappast jag behöver "tvinga henne" ;).

Aja, palla blögga nu ska ju göra MATTE!!!


hahahahaha..

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0