just nu bah.

JAG HATAR BLOGG.SE JUST NU! Allt bara försvinner! fuck va irriterande!!.. vänta måste gå och snyta mig (ja, jag ville dela med mig av den informationen)! Tillbaka! Aja, sjukt irriterand med blögghen just nu dårå. Har varit vaken hela natten typ för att jag behövt snyta mig så många gånger. Suck men det är bra för då vet man att jag håller på att bli friskt! Vilken sjukdom jag än har så slutar det alltid med att jag blir snorig och täpt i slutet av sjuk-heten. Sjuuuukt irriterande nivet. Skulle egentligen velat följa med på friluftsdagen som våran klass och hela högstadiet har idag. Men men jag är häldre frisk som en nötkärna på uppvisningen! JAG HAR FUKKING DANS UPPVISNING PÅ LÖRDAG OCH SÖNDAG!!! 

Najs bre ;). Men aja ska typ käka en glarre nu sötbarn.

"HAHA, DU SER FULL UT!"
"aa h a, tack mamma."
*på hard rock cafe btw* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0