jag e sååå tråkig.

Tjenare mannen! Sitter i min säng och tycker synd om mig själv. Alla skriker där nere. Bråkar? Kanske ni tror, nej neeeeeeeej. Vi är bara onödigt högljuda i våran familj. Och man blir taskigt medveten om det när man har huvudvärk. Alla ljud känns super höga, får lida. Kanske stannar hemma i morrn. Inget viktigt händer ändå i skolan.

Det "typ" snöade i dag som alla sa. Man ba välkomen till skandinavien här HAGLAR det ibland också. Duvet dem hårda regndropparna som är mer kompakta än snö och det kan fortfarande vara plusgrader!

Typ värsta debatten om det var hagel eller snö, haha. Pallar inte blogga, till och med knäppen från tangenterna när jag skriver är högljuda. Lyckad man e.

cp, but deal whit it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0