irriterad.

Shuue, haft en ganska chill dag. Först vakna men UTSLAAAAGEN halv tolv av att mamma trampar in i mitt rum och säger att vi måste gå upp. Jag försöker väcka en livlös tilda tills hon vaknar. Sedan blire lite stress och sådant. Sen vid tolv drar hon och jag börjar fixa mig på riktigt. Sen drar vi till Kussen Ronjas landställe. Andra gången vi är där och vägen dit är feeeeett knepig. Jag fick sitta och läsa högt från en karta och det blev bara KAAAAOOOZZ tills vi hittade. (dot) Sen så kom ronja o hämtade oss på en brygga och vi åkte båt typ 100 m över vattnet. Jag frös så hiimla mycket under bara den lilla färden. Sedan vare chill, chillll och CHILL. Vi va där tills sex innan vi drog. Jag hade huvudväärk o det sög. Sen när vi åkte hem behövdes inte kartan lika mycket och jag kunde chilla lite o dö lite halvt utslagen lixom.

Sen kom vi hem och jag har gjort mig i årdning m.m det e chill typ.
Jag just nu.

(..in a CP moment dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0