Hiss/diss


HISS/PHILIP OCH FREDRIK.
Dem är så klockrent sköna på absolut alla deras shower, "vem kan slå philip och Fredrik" och "nittileaks" och "boston tea party" typ, dem är så stöört sköna alltså! Så jävla roliga, så avslapnade haha ÄLSKA!
 
philip och fredrik, ABSLOUT HISS!

HISS/BAKSMÄLLAN II
Jag började gråta, skratta, skrika och HOPPA av glädje när jag fick reda på att det ska komma en TVÅA på den så förbannat älskade BAKSMÄLLAN! Som tog världen med storm! Jag har skrattat mig till tårar av denna skönhet till film! Och så kommer det en film till! YEEEEEES, det är det perfekta konseptet ever! Är så glaaad, ska såklart kolla den på bio när den kommer ut!
  

HISS/SOMMAR
Shiiit, snart är det verkligen sommar! Bara två veckor kvar till lov.. TVÅ VECKOR!!! Jag är så glad, man blir så happy av sommar! TACK SOMMAR OCH SOL ÄLSKAR DET! Sommar tar fram det bästa med människor man blir så glad!


HISS/ SNYGGA KILLAR
Vad ska man säga? Tack.

  
 


DISS/SEGA SKOLDAGAR
Alltså uuuuusch, sega skoladagar och jobbiga jobbiga lärare och lektioner.. uuusch.

DISS/SKOLAN
Diss på hela skolan över lag.


okej, jag kom inte på något just nu. haha puss på görren ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0