god morgon.

JAG ÄR INTE (TYP) SJUK LÄNGRE!!! Är super glad! Kunde nog gått till skolan i dag men.. to be honest with you guys, orkade jag inte. När mamma kom in kände jag att jag mådde bra! Hade inte ont i halsen eller så bara lite snorig och lite tjock i halsen men jag grymtade något "nääääje" liknande till svar och stannade hemma. Men det är nog bra att jag inte gick till skolan, då kanske jag hade blivigt sjuk igen eftersom jag inte är 100% ännu. Och att jag inte har duschat, och det behövs. Men jag ska i alla fall hänga med på kulturkvällen i kväll med skolan. Yey.´Men jag måste gå för annars får jag inte ledigt på onsdag som vi ska. Då måste jag gå halvdag med andra klassen! eller typ sexorna.. usch.

Aja ska nog gåner och ta en glaaaaassi, sedan.. jag vet nt. Vara vid datan kanske ;).

jag i london.. saknar så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Linn

... varför vill du nt ha halvdag med andra klassen?

2011-05-19 @ 12:43:44
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0