Blogg-slampish.

Inte jag i alla fall. Haha, jag är ej en slav under min blogg. Tur det, alltså man kan ju vara det om man vill men fan va jobbigt :s. Okej, jag ser på jätte många bloggar att de har sånahär "tio saker du inte visste om mig". Tänkte att jag också vill ha en sådan. Sen kommer jag inte leka stor bloggare och skriva "Skriv en komentar om du vill att jag ska göra det" Och sedan få en pinsam sitvation över mig när INGEN komenterar.. hehe.

Sådant e så fail. Haha, fail barn.
alltså påtal om FAIL, vilket fail inlägg detta blev. Haha fail.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, aktar mig också noga för att nämna nåt om "skriv en kommentaaar". Kan bli lite pinsamt. XD ♥

2011-05-05 @ 22:43:01
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0