Blogg pause mitt arsle heller.

Shuue alla! Blev plötsligt sugen på att blogga! Och använda en massa utropstecken! Näääj jag driver bara! (okej haha, skojja bara!) (haha..) Vilket fall, är i alla fall hemma och är sjuk inte så jäävla najs. Speciellt inte när allting händer denhära veckan. AAAAAAAARG! I morgon är det kulturkväll, sedan på fredag så är det friluftsdag som jag faktiskt vill gå på! Sedan är det genrep på Dansen, sen på lördagen ska vi tidigt upp och ha en extraaa dans lektion och sedan ska vi ha UPPVISNING! Sedan ska jag hem o sova typ? Sedan på söndagen är det UPPVISNING IGEN! :D Så jävla kuul!


Btw jag är så fukking överlycklig just nu!!!

DET KOMMER EN BAKSMÄLLAN TVÅ!!!!!!
JAG HAR 1500 KRONOR BITCHES!
JAG ÄR BÄST!
JAG SKA HA DANSUPPVISNING!
DET VÄRKAR SOM OM PIRETS OF  CARIBIEN 4 SKA BLI SKIT KUL!
SNART SOMMAR!!!

happy-ness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0