Vet jag är cp, inget jag förnekar.

Vet ni vad jag är riktigt jävla sugen på just nu?

Åka bil.
Inte i vilken bil som hälst utan i min gamla (mammas och pappas gamla..) Volvo. Den röda gameldagsa Volvon. Den som inte var så jävla fräch och ny, den man kunde somna i dröma sig i väg i. Den som var ganska stor och lite skruttig. Lite rostidg. Och STÖRSTA stenskottet på rutan, sitta där i baksätet bakom föraren ha fönstret öppet och luta sig mot dörren. Få solsken på mig. Känna värmen och känna farten (dem HÖGA hastigheterna på 90km/h?) Och sedan ha hörlurarna i öronen och ha hög musik. Bäst musik. Och åka länge. Volvon det var en sådan riktig hemma känsla bil.

Anledningar varför jag inte kan få min "önksan" att gå i uppfyllelse.

1. Det är inte sol ute.
2. Vi har ingenstans att åka.
3. Den söta otroligt underbara Volvon drog sin sista suck för närmare ett halvår sedan.
4. Den är skrotad.

Dot.

tjarå på er.

Kommentarer
Postat av: tilda

Jag saknar våran gamla hoppbil! D: (Den hoppade för att motorn var typ trasig x.x)

2011-03-13 @ 13:35:34
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0