pALLAR INTE

Pallar inte lägga ut fotto på det jag köpt. Med mammas pengar. hehe.. ;).

Villket fall, så har denhär veckan hitils varit super bra, den har varit lugn och jag har haft ruuligt, och nu sitter jag här med ny musik på ipoden och försämrad hörsel och ett leende på läpparna. Jag var så jäävla klantig när jag kom hem i eftermiddags, HAHAHHA garvar fortafarnde fan.

Men i alla fall, för ett tag sedan (2010 nån gång) köpte mamma sånahär pip ljud grejer som man kan försvara sig med om man blir överfallen av ett pedo eller likanande. När jag kom hem och dörren var låst och jag så JÄVLA kissnödig så börjar jag ROTA SÖNDER i min väska som liknande en liten del av 9/11. Aa den var full och så hade vi haft gympa så jag hade en massa kläder i den oxå, den var helt full. Och jag hade hörlurarna på i mitt letande, sedan drar jag upp något runt som känns som en nyckel knippa... Då var det dendära ploppen till PIP HELVETET! Och det piper så jävla högt så jag fucking tappar bort pipgrejen som är i min väska, jag slängerav mig ipoden och börjar gräva och mina öron blödde typ! Tillslut hittar jag den och då tappar jag ploppen som man ska sätta tillbaks så att den ska sluta pipa, en liten plopp.. i ett helvete till väska. På en haltan med glipor mellan träplattorna.. U-N-D-E-R-B-A-R-T. Jag lägger pip grejern i en vante och slänge den i snön och rotar, efter många om och men hittar jag den, då springer jag till vanten och får slut på FUCKING PIPANDET! Sen gick jag in och var sur med förlamade trummhinnor. Aja, det var ett klantarsel move lixom. Ärvt från papi.
KISS'N'HUG PÅ ER!

"Big girl you are beautiful,,"

Kommentarer
Postat av: tilda

HAHA. Egentligen, hur ska de funka att försvara sig med om man själv blir döv? xD ♥

2011-03-11 @ 00:21:48
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0