Money cant do you happy.

Alla som sägar att pengar inte kan göra någon lycklig, det är fan bullshit. Jag kan bli lyckig enbart av pengar. Ser jag (ÄGER jag) mycket pengar blir jag glad, man får massa möjligheter. Resa, SHOPPA och åka till ställen gå och fika SHOPPA MASSORR AV SAKER. Att inte ha något problem med pengar över huvud taget, fett underbart! (Okej är bara tretton men alltså, det finns mycket man kan göra för pengar och nu när jag sparar till LONDON.. PLÅNKAN IS EMPTY!) Man blir glad av pengar. DOT. Men jag förstår de som säger "pengar kan inte göra någon lycklig." Jag håller med på sätt och vis. Pengar kan inte göra någon lycklig i längden. Om man kan få typ vad man än vill ha så kommer man alldrig längta efter något tåna efter något man kommer kunna göra allt. Och sen har man gjort allt. Att länkta efter något och sedan få det efter en lång tids sparande.. ÅH den känslan är så överlägsen! Meeeeeen, efter alla om och men..

Det får ta'mefan regna ner ett par miljoner över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0