MISSHANDLdad

Shuue.. vad har ni gjort i dag? Nää jag har bara blivigt GROVT MISSHANDLAD av min "kompis" tilda. Aah det var ganska najs. Du vet.. hehe.. Blev misshandlad/utpressad med döden. Skit kul eller? Av Tilda. länkar hennes blogg nedanför om ni skulle tänka er att skriva hat-brev eller liknande? Inte? Det kanske kommer senare..

Nej men serriöst, dem som inte känner tilda så jätte bra vet inte vilket litet ljugande/godis-stjälande litet monster hön är. Hon borde gå runt med en skyllt "Akta er!" runt halsen. Inte för att jag är mycket bättre men TILDA, hon värkar lugn och snäll och jag vet inte vad.. men när man känner henne. CHEEEAT! Det är fan inte att leka med!

(privat medelande till Tilda)
Fyfan vad taskig du va när du ba "nää, jag tror nog jag köper.. NOOOT"
Fan alltså, man säger bara inte så tilda, SKÄÄMS FÖRFAAN!
;).

Kunde skitigt i det också om jag inte blivigt MISSHANDLAD just putting it out there..
Okej jag ska dra nu puss o heeej! (till alla förutom TILDA)

-tänkte lägga ut en gamal bild på oss men usch som jag såg ut-
Föreställ er bara en albino och en glasögonorm så blir det bra!

Kommentarer
Postat av: amanda ~ annasdotter

EH what? hehehee

Kika gääärna in i min humorblogg, HEHE :D

2011-03-30 @ 21:41:03
URL: http://annasdotter.se
Postat av: Tilda

Hahaha, Elleen jag fick ett sår på fingret! :< Jag är me skadad! xD

2011-03-31 @ 08:11:21
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0