Linn m. Anglerfjord.

Linn M, Anglerfjord. Du är an av de få människorna som är helt fukking bäst på denna jord. Du är så förbannat vacker och snygg. Alla killar dreglar efter dig, loovar. Du är så underbar att man bara vill gråta och att vi är kompisar, babe det är en gåva. Jäg älskar dig så klockrent mycket. Du är så fukking bääst! Det finns inga ord älskling, vi mot värden visst babe? Vi är bäst och snyggast och alla våra sjuka minnen, gaaash palla räkna. Men med all vänskap finns det hårda och lätta tider, men vi klarar igenom allt jag vet att vi gör. Bebis Limpan jag älskar dig så mycket. Vi har sämsta humorn och garvar åt fel grejer. Det är muppat. Din personlighet den är så klockren att jag precis garvade ett mongo garv jag lovar. Älskling jag älskar dig så fucking mycket. Hela du, all din personligehet. Du är en så underbar person och människa man blir glad av din närhet BABE, även fast jag beter mig som en skit ibland. Tack att du älskar mig Linn, du gör mitt liv. Hela du äger!

Bara så att du vet. Kommer alltid älska dig flummiga jävel. Jag älskar dig så sjukt mycket!
Jag och bästusen <3
minns du demdär mupparna? Dem som skulle ta över värde? Det är vi älskling.

Kommentarer
Postat av: Linn

............. Omg. Jag fällde just en tår. På vänskapen! Jag älskar dej så sjukt obeskrivligt mycket, och en sak som du glömde nämna i inlägget: VI KOMMER INTE BARA ÄLSKA VARANDRA FÖRALLTID, UTAN VARA BÄSTISAR FÖRALLTID! Töntigt ord, men det är sanningen. Vi är inte bästa kompisar. Vi är fkn bästisar <333333333333333

2011-03-17 @ 19:59:06
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0