k

Ska köra en liten koll på vad jag gjorde under lovet.

Fredag (dan vi fick lov): Sjuk och förjävlig.
Lördag: Sjuk på förbättringsväg. Var me Linn en stund på kvällen och flummade sönder!
Söndag: Klockan två kom Min kusin och moster hit och sedan vid halv tre stack vi på
en sånhär, smink kurs den var rolig :). Sedan drog vi och kollade på bio. Vi såg
"min låsas fru".
Måndag: Shoppade i huddinge med Emilia, det var super mysigt och rüliiigt som vanligt me henne :)
Skulle egentligen också sticka till utsälje men stanna hemma och chillade i stället :).  
Tisdag: Jag gjorde ingenting och bara chillade. Det var sköönt.
Onsdag: Familjen minus pappa gick på bio och såg trassel, den var super skön.
Sedan drog jag till Utsälje :). Det var skit naajs där.
Torsdag: Jag var och shoppade med Julia, det var super kul, haha xD.
Köpte massa snygga greeejer. Sen kom vi hem till mig och chillade vid datan.
Sedan vid sju stack hon heeeem.
Fredag: Ja det är ju idag och hitils har jag inte gjort något förutom att flummat sönder med märta. Vi är så jävla sköna, skööönaste syskonen ever. "ugly girls beging to me, oh no." Hehehe... Sedan i kväll ska jag till utsälje i kväll :).

harre najs så länge biatches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0