God morron alla torra.

Shuuuuuuuuuueee vafan! Allt bra i dag eller? Toppen om ni typ  svarade "ja" eller något. Synd för er om ni svara "nej" eller något. Sitter här med en fett torr fralla typ med vitlökssmör på. Den typ kväver mig för att den är så torr. Och så är den rund som en boll. Typ en torrboll i så fall.

Till alla som dog av det tråkiga skämtet förlåt, tyst minut till er.

Okej, på tal om tråkiga skämt. I morse (det är fortfrande "morse" men eftersom mamma jävlades med att väcka oss klockan TIO på en söndag så är detta inte riktigt i morse längre, typ.) Gick jag in i badrummet och kollade mig i spegeln (plats för valfritt ego skämt ________) och jag hade bara på mig (som jag fortfarande har) en stor långarmad tröja size XL eller något (det är pappas) och inga byxor (alltså jag hade trosor haha) och då kommer evert in och sätter sig o skiter.

Evert: Ellen du har ju inga kläder på dig.
Jag: Eeh, jo.
Evert: Men du har ju inga byxor.
Jag: nähä #tittar på honom där han sitter på toaletten#
Jag: Det har inte du heller.

Sen typ dog evert av skratt. Och sa "fyfan vad tråkig du är" upprepade gånger.

Aja, i dag vet jag inte riktigt vad som händer, ska gå och leta efter min lur. Vi hööööörs!

meeeeeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: Tilda

HAHAHHAHA

2011-03-27 @ 17:33:50
URL: http://tiichan.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hehe. Kul man har det XD

2011-03-27 @ 17:34:04
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0