earth, we have a problem..

Hej alla galna, nu är min syrra i Teneriffa... Vadå avundsjuk? Nää men jag är faktist inte så elak att jag önskar henne oväder i teneriffa nej, nej absolut inte. (SNÄLLA SNÄLLA SNÄÄÄLLA!)

okej slut spelat.

KOM INTE HEM BRUN MÄRTA JAG KOMMER BLI SÅ JÄVLA AVUNDSJUK JÄVLA BAJS, SKA DU ÅKA UTOMLANDS HELA TIDEN ELLER?! HOPPAS DET REGNAR ÖVER MAREKN DU GÅR PÅ!
ännu en gång: Vadå avundsjuk?
Okej slutpratat om sol och utomlands resor för min metala hälsas skull.

I går kom i alla fall Linn till mig,
Vid typ fyra tiden ungefär. Vi har haft skit kul. Haha, stöörsta failen ever vid åtta tiden xd. Smugglarna nr ett! Haha, Linn o jag är helt sjuka i huvet o vi somnade vid halv sex på morgonen typ. Sen blev vi väkta vid nio av tönt bror som skulle in i mitt rum o leta efter mitt skidkort. Han fick det o taggade ut. Linn o jag dör sen vaknar vi.. Elva tror jag av att Linns mamma ringer. Sedan sista gången ett av att pappa kommer in och ba "NU ÄR KLOCKAN ETT!" Helt änkelt inte så mycket sömn precis. Sen i dag har vi bakat o tränat xd.

Sen har vi solat i tio grader med magtröjor o uppdragna mjukisbyxor. Det var skönt. Och lite retard.

Whatever, ett sjukt TÜÜÜNGT dygn me bästa vän!
Vi fasnade ej på bild xd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0