dusch o frääääsh.

Hejsan svejsan alla bitches. Nu har jag badat o duschat o gjort mig ren, det var najs, som fan. Och jag pallar fasiken inte blogga just nu, det kändes väldigt trååååk om ja ska vara ärlig! Sitter i alla fall nere i köket med mamma, hon håller på att sätta in en massa kort i fotoalbum. O-M-G VAD SÖT JAG VAR NÄR JAG VAR LITEN, HELT OTROLIGT!

...Vadå ego?

I alla fall, alla barnen bus var übert söta som små. Gud man får värsta NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW febern. Skojjar inte. Det är kul att titta på kort när man var liten, jag var verkligen smal när jag var liten. (alltså typ 0-5) sen blev jag en tjockis.  I alla fall.

Snart kommer ÄRTAN hem, hon har vartit på TENERIFFA! Vadå avundsjuk? Nu är i alla fall klockan tio o vi har inte ätit middag ÄN, ska käka fett goood mack-middag när märta kommer hem! Jag och mamma sitter och lyssnar på RIX FM, haha, fail. Men fuck you, kommer inte snacka skit om RIX FM! Jag växte upp med RIX FM och så är det bara! Sen att det blev dåligare med åren för att man började fatta hur urusel stationen var behöver vi inte nämna.

HAHAHA, där uppe skrev jag "jag pallar inte blogga" och så skriver jag värsta inlägget.

KISS N HUG, I MORRN SKA JAG BADA ISVACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0