Dansa is the shit.

Hej alla muppar, läger? Bra eller? häst. Haha, har precis varit på dans, eller okej för typ en timme sedan kom jag hem. Det var skit kul som vanligt och jag o emmie en helt gaaalen brud och två andra tjejer (ellinor o frida) skulle göra en egen liten dans.. hahaha, fy fan va fail. Emmie e typ sjuk i huvet men hon är så jävla skön! Älskaaaaaaaaaaa haha x). Väldigt fin blömma den.

I morrn ska antagligen jag oh Emilia vara, öva lite på dansen på fredagar o chilla stenhåårt antar jag :). Ska  bli ruuligt. Gud vad jag har vart trött hela bajs veckan (okej sen romme i torsdags). Jag typ somnar utmattad i min säng klockan 10 varje natt sen sover jag i alla fall typ i tio timmar men ÄR FORTFARANDE TRÖÖTT! Whast the deal? Bajs, Ni anar fan inte hur fukking illa jag mådde i fredags i skolan. Efter ett helvete jobbigt romme dag och att vakna kl 05:30 var man ju GAAANSKE TRÖTT DEN! Och sen på fredagen vakna tidigt och ha gympa på morronen! DÖDA MIG NÅGON! Sen ha en fett jobbig skol dag resten av dagen, alltså hade inte bangat på att skolka alltsååå. Sen veta att jag efter skoolan ska ha jobbigste dansen. Fuukk. Och sedan inte kunna sova ut på lördagen utan upp klockan nio för att gå på dans... Alltså det var som att stirra ut över ett hav och veta att såfort man hoppat i så skulle man inte få stanna eller vila fören man var på andra sidan. Gash det var jobbigt. (jag vet jag gnäller). I alla fall nu är det skönt att man bara kan chilla och vila ut :D.

Okej nu blevre ett långt inlägg. Puss o kram!

jag på romme :) (på en toalett xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0