cp, typ.

"Man ba SHOOO"

Tjenare alla g33ks, allt bra eller? Gött.
Precis då jag skickade ut senaste inlägget till bloggen knackade det på dörren o min morbror och kusin o kusins kompis kom inklampades. Eftersom Ronja varken vet hur man ska knacka på en dörr eller hur man ÄTER GODIS, så bankade hon riktigt hårt o jag värkade vara den ända som hörde detta? Suck. Haha, jag krigade på mig ett par byxor o sprang ner till döööörren. Jag kusin o hennes kompis (familje kompis, hon e tio) hade riktigt kul faktist :D. Vi fikade sen drog alla till SUBWAY, så jävla gött. Dock åt vi hemma. Det var så himla mums! Sen nu vid 4 drog dem hem :). Dem skulle lämna en bädd-soffa. Så nu är vi tydligen en bädd-soffa rikare. Har typ största inzoomingen på min dator just nu så det ser helt sjukt ut när jag skriver hehehehe.. Vilket fall,i resten av dan ska jag chilla och sedan ska jag nog ta mig ett bad. Fan va najs lixom. Sen kommer syster hem från TENERIFFA idag. Fast vi vet faktist inte riktigt när.. haha Fail.se. 

Nu ska jag dra från blöööggen. Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0