big big booty bitches.

Alla gör sådant man ångrar. Gör sådant som bara gör att man bara vill sjunka igenom jorden till Japan.. Okej, hehe kanske inte "alla dina japaner, finns i sjön!" (okej alltså jag tycker sjukt synd om alla drabbade och en tyst minut till allas familjer men jag såg skämtet på fb o dog fraför skärmen, jag vet jag kommer komma till helvetet)
-MEN ÅTER TILL ÄMNET-

När man gör något så jäävla pinsamt som man inte äns har lixom förklaring för varför man gör det. Man bara gör det inpulsivt och så går allt åt helvete. När man egentligen inte hade behöft skämma ut sig. Usch fuck det är så jobbigt. Jag känner att jag skämmer ut mig mycket på siståne..

NEEJ BITCH VA PINSAMT. Skämtar inte. Men det är bara se pinsamheten i fukking vitögat och poke the fukking finger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0