Ansikts burk.

Shueeeeeee på alla! I dag fick våran klass kakor och kolor (tretton burkar) som vi ska sälja, våran klass har beställt. Pelle är typ kåt på att sälja, värsta försäljaren x). Men ja det fick vi i alla fall, och jag har redan sålt ÅTTA burkar på typ en timme? Alltså jag är fucking awsome FEEL THAT PAIN! Bara så att ni vet hur awsome jag är. Och nu sitter jag och lyssnar på rock och ler som ett pedo. (PEDO SMILE!) Okej det var inte äns roligt men jag har haft värsta kicken hela dagen idag. HAHHA, jag flippa typ på matten xd.

bara så att ni vet hur CP jag är sitter jag och garvar läppen av mig helt själv i mitt rum åt mitt torra inlägg. bara så att ni har den informationen. Gud jag drömde sjukaste drömmen i dag men jag glömde helt bort den... FUCK, har tänkt hela dagen att jag ska berätta den för någon så ba, nähäää. Fan helt glömt den. "LOOOOST THE GAME!" Fan har inte gjort det på bajs länge. OKEJ FÖRLÅT FÖR MITT TORRA INLÄGG.

kiss'n'hug.
btw jag är kär i rock!

jag och babi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0