1 mars

Låter som mamma bakar där nere, hoppas det blir någonting gott. Hej alla och god morgon föresten. Jag hatar att mamma alltid går in och väcker mig så jääävla tiditgt. Alltid klockan kvart i 11! Hon ba, ni får vara uppe hur länge ni vill men ni måste vakna SÅ HÄR TIDIGT! typ..

What eva, i dag har jag inte planerat någonting. Som vanligt men blir nog en chill i pill dag endå lixom. Det är första mars i dag om två månader drar jag till london! FEEL THAT PAIN! Ska gå runt och vara super c00l i london. Ha mina pilot brillor och ha vääärsta outfiterna!
OwO. (← förlåt för mobbad smailey men jag.. var bara så jävla tvungen.)

Nu när det är mars kan väl snön, hehe dra åt helvete? Bara ett förslag lixom.
kiss n hug.

Kommentarer
Postat av: Ronja. <3

Jag tror det inte bara är rea i kista på gina.

Fast det var typ rea i varje butik men dom där tröjorna fans bara i xl och xll men det köpte jag ändå, men dom passa ändå. häldre för stora än för små. ;)

2011-03-01 @ 11:33:11
URL: http://teasers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0