OKEJ DÅ JAG BLOGGAR VÄLL LITE!

Hej alla barn därute. Som läser min blogg. Har ni kul elleeer?! Istället för att bara säga rakt ut att jag är lat och inte vill blogga kan man också säga; jag förbereder er för ett ännu större avskeed! JAG SLUTAR JU BLOGGA PÅ SOMMAREN! I alla fall när jag drar till tynnignö! Men jag kommer säga till ändå när jag skriver sista inlägget innan tynningö så ni behöver inte sluta läsa min blogg eller så just nu.

Det är en underbar dag ute ska nog strax ut och sola och få lite bränna typ. I dag har båda sjuorna i skoolan dragit till flottsbro och chillat och kört massa lekar.. dem var fan farliga.. Jag har en massa nya ärr på kroppen säger jag bara!!! Det kan dock bero på min klumpighet. Vilket fall...

I morgon slutar jag sjuan.. Det är fan helt sjukt. Jag får betyg, vi är inte längre yngst i högstadiet, och läsåret efter det så kommer jag börja nian. Man kan inte bara flumma igenom skoldagarna längre man måste tänka på betygen. Det känns så läskigt hur snabbt tiden faktiskt går. Det är hämskt faktiskt. Man kommer aldrig vara liten o oskyldig längre. -jag saknar den tiden så fruktansvärt-

Ibland blir man för upptagen på att tänka på dået att man glömmer bort att leva i nuet.
Ska ändå bli en härlig dag i morgon vafan. Vi kör på det!

Hejdå. Puss på er alla. Det blir sommar lov i morgon,, gött.
Älskar.

tjockis evert och jag <3

alltid varit king på att rita ;).

(på dendära bilderna var jag kanske lite väl liten men ni fattar vinkeln)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0