JAG HADE SKRIVIGT ETT BAJS LÅNGT INLÄGG MEN DET FÖRSVANN SÅ NI FÅR DETTA ISTÄLLET!!!

Höger- eller vänsterhänt: Höööögar vafan, men är dock tillräckligt CP för att hålla på och träna upp vänsterhhanden.
Humör just nu: GLAAAAD, SOMMAR SNART. Lite oroligt typ :p. 
Favoritgodis: BLÅ FLASKOR!! (inte dem blå/rosa) Så jävla gooda..
Är det nåt du absolut inte äter: Bajs?
Kläder just nu: Vitt linne o svarta troser, sexigt javeet..
Musik just nu: bandit rock, älskade rock.
Vad sa du senast: Vet intee. Jag TROR jag skällde på min mamma. Haha. 
Om tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Va? Jag venne. Typ framtiden..?
Sommarplaner: BLI BRUN, VARA MED KOMPISAR, HA KUUUL, DUVEET!
Fisk eller badkruka: Badkruka, hatar vatten :s. (hahah, alla som känner mig vet att det e fukking FIRRE I VATTNET)
Saft eller alkohol: Saft! (a) 
Hur många kuddar sover du med: Tvåå.
Favoritväder: Vackert väder då himlen är helt blå och solen skiner men det är inte JOBBIGT varmt lixom!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: MEN, EN BÅÅÅT VAFAN! Sedan en hängmatta och halm-hat.
Spelar du nåt instrument: Nej.. Eller gills giutar hero gitarren? 
Morgon- eller nattmänniska: NATTMÄNNISKA LUUUGNT!
Sparare eller slösare: SlöööösarN duveet, leker sparare ibland men fan heller.
Bästa film: Hancock. Fukking bästa.
Tror du på liv på andra planeter: På någon udda planet kanske? 
Kommer du ihåg din första kärlek: Jaaa, eller man kanske inte kan kalla det kärlek men aja, jag minns.
Älskar du henne/honom fortfarande: HAHAH, FUKK HELLER.
Har du några homosexuella vänner: JAA! Och dem e bland de skönaste människorna jag känner!
Tror du på mirakel: Jaa, man vill väl tro på det ibland antar jag.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, känner många som varit det, fast då det var döden som skilde dem åt.. 
Ser du dig själv som tolerant mot andra: yeeeees-box.. haha ibland.
Ser du på kärleken som ett misstag: va? Nää varför, man blir glad avre.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: JAG VILL HA HUNDRA!
Bio eller promenad: PROMENAD PÅ STRANDEN FOR THE WIN! Månen och skärnorna lyser upp stranden..
Är du kittlig: tyvärr.
Snarkar du? venne, jag sover då.
Stjärntecken? KRÄFTA! (canser på engelska :p)
Rädd för insekter? men vafan.. nej man kan ba döda dem! (förutom bål-getingar DO NEVER MESS WITH BÅL-GETINGAR)
Äckligaste insekten: maksen vafan!
Största svaghet: .. jag e en drama queen.
Det här är jag bra på: ALLT, VISST!?
Bästa bok? twiliight ;)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga, har önskat mig det sen jag va en liten plött.
Vad vill du jobba som? venne, men rik ska jag bli.
Chips, morötter eller godis? morötter duvet :s. not.
Pizza eller hamburgare? BEROR PÅ HUMÖÖRET!
Skriver du dagbok? jag gjorde det när jag var mindre,.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja, jag ska definitivt ha en tatoo.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt, då vet jag ju vart AAAALLT ligger?
Gungar du på stolen? ja, haha bergodalbana duvet.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja. Jag ska hoppa det.
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster..
Är du rädd för blod? Nej, smakar bajs dock ;).
Saltar du på maten? vad saltar man.. inte lixom?
Gillar du att sjunga? älskar't vettu, låter som ett fuck-tard men vemfan ska klaga? ;) 
Anser du att du är stark? JA!! 
Brukar du sola? ALLTIIIIID! Älskar att vara brun o sooola! 
Vad gör du om du får hicka? Försöker göra allt detdära som man blev tillsagd när man var liten att göra när man hade hicka. Det vill säga hålla andan o drika vatten. Brukar resultera med att jag sätter vattnet i fel strupe o kvävs typ., 
Röker du? nepp. 
Snusar du? nej.
Använder du knark? alltid brorsään.
Kaffe, te eller inget? TE!
Har du en besatthet? Yes box, haha OM jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0