fick den av min baba - medina

HAHAHAHAHAHAHA, älska serriöst. Sjukaste låten! Har inte bloggat på så länge, men OCH? Är inte in the mood o när jag drar till landet blir det ändå bara "fuck yo AAAALL!" lixm. Har varit på bajs humör idag. Har haft skit ont i huvudet hela dagen, skit oskönt. Bahjs på det nivet :p.

Kommer ändå bara gnälla om min dag så vi hoppar det va? Låter kuul.
VAD HÄNDER I MORGON DÅ?
Ska RING SÖÖÖNDER min grannis och om hon inte är med mig kommer jag böla.
Sen vid tre ska jag operera en grej på ryggen. Punk.

Kul liv? Joo visst.
Orkar faktiskt inte blogga. Var me Kaltum o sandra igår i alla fall hade skit kul ahhahah dog av garv vi luffa lite i huddinge innan vid vi typ sex drog till sandra var där till tio? aa skit najs i alla fall. Hahah, hennes syrra sötast i världen. AJA PALLA BLOGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0