Dragit vidare.

... SÅG NI DEN DÄR FUKKING STORMEN VID FEM?!...
Det gjorde jag. Ganska cool. Blixtrade drygt två kilometer ifrån oss. Typ en. Det var fett najs. FAKTISKT! 

Okej nu är det såhär att jag antagligen kommer dra till tynningö idag. Så detta är antagligen det sista inlägget blöggen kommer få under sommaren. Jupp, that's that stuff.  

Sitter och lyssnar ut mina 20 timmar på spotyfi. Kommer ändå inte ha min dator på landet ellerhur? Nää juste. Ganska najs känns som om man har äkta spotyfi. Hehehe. OKEJ TACK FÖR ETT KUL INLÄGG VISST?!

Men okej ska vara allvarlig nu. Hoppas alla ni som faktiskt läser dethär får en underbar sommar för det ska jag setill att ha! Hoppas det blir mycket sol och jordgubbar för eran del!

idag jag o tilduuu.

jag. var. bara. tvungen.

TILDUU VA VACKEER!

smile hitler.

PUSS OCH SMEEEK PÅ ER ALLA HA EN TOPPEN SOMMAR!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0