10 fett dumma personer.

Nej men shuue igen, det va inte igår. Hej alla fett dumma 10 pers som fortfarande läser min blögg. Tänkte berätta lite vad som hänt i mitt liv dårå ;). Nää men sedan i... en vecka sen! Säger vi, bara lite kort.

Måndag: Åkte på "klass-resa" till ett hus från 1804, kaltum fick typ aids i ögat. Våran klass FLUMMA söönder.
Tisdag: Vi åker hem, haha fett mobbade vi va.
Onsdag: JAG GÅR TILL SKOLAN SOM ETT JÄVLA RETARDED UTAN MIN KLASS BARA FÖR ATT JAG INTE VAR MED PÅ NÅGON JÄVLA KULTURKVÄLL, INGEN LÄRARE VISSTE TILL OCH MED ATT JAG SKULLE VARA DÄR!
Torsdag: Jag drog till Julli o Dessi på födelsedags feeeest, sov över.
Fredag: Åkte hem vid fem, stressade skit mkt.
Lördag: Var med Linn o träffade hennes valp.. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!!!
Söndag: Drar till landet och är me julli o dessi, dem sover över o vi flummar tsm me min brordeeer ;).
Måndag: Åker hem från landet och chillar hemma, fix inför skolan typ :).

(HITTADE DET BAJSLÅNGA INLÄGGET, OCH NEJ DET VAR INTE LÅNGT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0