Your lips are nessles your tongue is wine.

Sea wolf, The violet hour. En av dem bästa låtarna, den är en fin låt den får mig att tänka på sommarens sena nätter med gittarspel där ingen kan spela där allt riktigt förmedlar lycka, sommar och lycka kan det bli bättre? Älskar låten lyssnar på den mycket just nu, DROOOOGAR! Men jag är lite reeeetarded så jag vet inte hur man sätter upp låtar på bloggen, soorry. Hjälp mig någon! Skriv hur man gör! :D Skulle bli sjukt glad. Och ni skulle få se lite av min sjuka musiksmak på bloggen :D.

Godnatt by the way. Sov gott.
Eller nää, hoppas ni alla drömmer mardröömar!
Ingen skrev hur fin jag var i lugg!!!
fuckers.
juste, ni hörde mig.
fuckers.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0