whaaaaaaat?!

Det är skola i morgon. Om jag inte kommer till skolan i morgon så ligger jag antagligen och sover, jag vaknade klockan halv två i dag typ. Jag kommer hamna i chock om jag hör väckarklockan (mobilen) ringa klockan åtta. 

SHIIIITA BRITTA!!! Detta fungerar inte! Jag kommer inte kunna somna fören tre sedan fem timmar efter ska jag upp, nej inte bra! Jag e typ van att sova tio timmar MINST! Gaash jag kommer inte överleva.

SPESIELLT för att nu ska jag köra så att på morgonen efter jag vaknat ska jag typ ta fem minuter och köra 100 situps. Sedan efter en månad ska jag göra något annat o.s.v..
Alltså jag kommer dö efter tio situps.  Haha x3.

Okej men nu har jag i alla fall gjort klart för helvetet i morgon. FUKK!
kiss n hug.

Kommentarer
Postat av: A n n a ♥

SV: Haha det är nog jag det! ;)♥ Mätband herregud... xd

2011-01-10 @ 21:31:09
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0