sömn .VS. skola

Gaaash, det var första skoldagen på året i dag, shiit. Sitter och lyssnar på sommar musik och längtar till sommarn som fan!!! Våran första dag var fett knaas och skit tråkig. Vi lärde oss att tänka "utanför the box".

Fukk va trååkigt! Ska inte göra någit annat i dag, bara chilla och sådäär va.
TjaarÅ!
Kiss n hug.


Sommar bild på mig. Haha, minns dendär stunden, hade solen
fett mycket i ögonen och sedan blev jag fett pisst off när mamma
och pappa "gick i mot mig" (ringer bris! hahah, skojja) och sa att
jag ska sluta fejk le och le på riktigt. Det var dem som fottade.
Då fick jag som sagt damp och så blev nästa bild såhär.

cp bild, men jag bjuder på demhär två ;)

Kommentarer
Postat av: A n n a ♥

I want sommar...



Sv: HAHA mätband annars, inte mättband! xD Hihi tack tack :3♥ mitt jullov började den 22 :/ du?

2011-01-11 @ 16:37:26
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0