Linn min b a b e!

När man inte varit med dig ensam på ett tag glömmer man bort hur jävla underbar du är Linn Anglerfjord, kommer alltid älska dig över hela mitt hjärta. Med dig kan jag göra saker som med ingen annan. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta babe, även fast vi bråkar. Älskar dig cheyen. Över alla andra. Puss på dig skatten, du ska alltid finnas i mitt hjärta. Tänk alla galna minnen vi har tillsammans, på en veranda någonstans i stockholm-skjärgård med två loka flaskor. Haha, älskar dig så himla mycket. SB + SR = forever, du vet det UBB ville bara skriva det till dig. Så att du fattar på riktigt lixom.


haha, fin den är, du gjorde den hahah.


Kommentarer
Postat av: Linn

Har redan förklarat det 10000 gånger men jag älskar dig också minst lika mcket och tänker aldrig i hela livet släppa dig! <3

2011-01-22 @ 20:48:15
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0