jävla bajs mobil!!!!!

Hatar den! Den kostar bara så jävla mycket, fuck off jäkla bajs! En mobil där man inte kan messa eller göra något med suger! Sen så suger min blogg, never uppdatering och ful heather och bakrund. Men sedan scrapblog dampa söööönder kan jag inte göra något åt det. Är jag nöjd med min blogg bloggar jag faktist mer :P.

Men nu ska jag inte hänga upp mig på det årets första dans var idag! Inte riktigt som jag tänkt mig men väldigt bra, hade förstora förhoppningar i guess.

Whatever, nu ska jag ha en  mysig fredag med "pringels sour cream and onion"!!! Super gott!

bild, bara för att...

Kommentarer
Postat av: Linn

Fattar att du känner ett uns av besvikelse, eran låt sög balle :S. Men du har fett tur som har Louise hon är jättebra, hon gör mycket svårare grejor än Hanife!! Shiit är så glad för din skull :') <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-21 @ 22:56:35
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0