hej stalkers

hej, tänkte jag kunde ge er en liiiten favor och blogga lite, var ju länge sen va. Har varit sjuk btw. Bara försökt sova. Har inte ätit ett piss typ, asså det var som värst en dag då jag vaknade och mådde så jävla dåligt och hade skit ont i magen asså h ä n g a s! Var det lite som och så gíck jag men jag fick så ooont!!

*)%!"#%&/#"#¤%&/(=)'*^¨!!! Det går inte att förklara, slutade i alla fall att jag bölade. gaash.

Okej på förbättringsvägen nu, skulle igentligen gå i dag men sängen var för mjuk och skön, sov till tolv i ställer höhö!
kiss n hug.

Kommentarer
Postat av: Linnssseeeennnn (din bästis, alltså)

Åh fy fan har också haft så. Det är så JÄÄÄVLA HEEEEMSKT :@! Hur man än vrider sig så gör det skitont i magen :'O. <3

2011-01-18 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0