Här ska rubriken tydligen stå.

Shuuue, vad häänder? Haft en skit kul dag i dag, stressat lite sååådäär men det e lugnt. Kommer vara "stress" hela helgen men det e gaanske najs sådär. I dag så slutade vi typ kvart över två sen stanna jag där tills fyra och var me några kompisar i skoolan, HAHAHA JAG DOOG AV GARV! Fast det var när det var senare, först vare en massa puckon där som skulle LEEKA fett jobbigt jue. Men sen vare kul, HAHAHAHHA! Sen vid fyra drog jag hem och åt en talrik fil sen vid kvart över fyra stack jag till dansen, hade skit kul! Sen efter stack vi och käka donken mat, hämtmat dårå. Sen kolla vi film och käka gooodis, nu sitter jag här och trååkar!

I morgon ska jah upp klockan nio sedan tio ska jag till en daans igen, klockan kvart över elva ärre sluut sedan ska jag PÅ DIRR(!!!) dra till flottsbro och åka snow bord sen komma hem vid jag venne? fem? Sen vid åtta sådäär ska jag till bion me linn, sen sover hon över här sen på söndag ska jag till våra kusiner på födelsedags feest. Sen ska jag hem och vila. THAAATS MY WEEKWND! 


Kommentarer
Postat av: Tildodos

Ofta ni stannade till 4? O.O När det är helg? Andas skolukten 2 timmar mer än nödvändigt? XD

SV: Yes, indeeed

2011-01-28 @ 23:05:06
URL: http://tiichan.blogg.se/
Postat av: Linn

Vid sju ska vi väl dit :S? Annars tror jag inte vi hinner äta och biljetterna ska hämtas senast 20.15 :O!

2011-01-29 @ 10:51:05
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0