haff hahaha!

Heej alla trogna blogg läsare, trogna e väl att ta i men what the fuck! I dag vaknade jag halv tolv, inte så jätte tidigt men kunde lika gärna sova sådär... 3894043 timmar till. Jag och Emilia var först i huddinge i typ fem min sen stack vi till skärholmen, där vi nästan blev "haffade"... HAHAHAHHAHAA JAG DÖR AV GARV! Ett par killar kom och satte sig brevi oss när vi käka glarre, dem ba "Hej tjejer!" vi ba "ööööh, hej" sen så en kille ba "hur gamla e ni?" Jag "jag e tretton." Och emilia ba "fjorton." Sen dem ba höll på och muppade sig och vi ba SNÄLLA GÅÅ!!! Hahaha, tillslut stack dem och vi dog av garv så jävla hårt...  HAHAHA!!!

Japp, det var.. ruligt!  Nej men haha, dem var så himla fula så man ba whaat? Haha, villket fall, jag köpte en tjock tröja som jag sitter med nu. Haha, palla me bild. 

Hejdå, kiss n hug!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0