GOD MORGON ALLA!!!

Förlåt att jag bloggar så sällan på förmiddagen och sådär man jag sover faktist! Jag sov super oskönt i natt! Jag hade två jätte osköna madrasser på min säng. Klockan halv nio dampade jag ut och slängde av dem och så sov jag till kvart över tre! VET NI HUR SKÖNT DET VAR?!

Nej det vet ni inte, men det var super naaajs ^^

I dag ska jag typ inte göra ett piss, men jag ska ha ett eget spaa! Kom jag på nu lite sådär :).
Just nu äter jag i allafall frukost vilket e skit gott. Ensam tyvär, vaknade helt ensam i mitt hus  :(. Haha, nää ganska soft sådär va. Inga jobbiga lixom :). Men nu ska jag fortsätta käka frukost.
kiss n hug.

fruit sallad "du di du" jumy jumy ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

SV. okej! :) jag brukar ha concealer, foundation, solpuder, löspuder, ögonbrynspenna, eyeliner och mascara oftast :) dudå ?

2011-01-03 @ 16:05:05
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0