Dum brud.

Jag bloggar inte för att statusen ska stiga eller för att folk ska läsa, jag bloggar för att ibland behöver man skriva av sig eller vill förmedla om något roligt hänt, eller bara som hedlig tidsfördriv när man inte har någonting att göra. I helgen har jag därimot haft myyyysket att göra, men nog om det nu. Som sagt jag bloggar inte för statestiken men ändå.

Varje gång jag kollar på min statestik och den har minskat mycket i läsare rycker jag till som i en reflex.
haha.

Smart brud.
(det kanske låter som jag har många läsare i dethära inlägget, men det har jag inte!)


Kommentarer
Postat av: Linn

Var nt du på kalas vid 3tiden? <3

2011-01-30 @ 21:34:09
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0