Degat sönder i soffan..

Hej alla töntar, driver höhö! Driver bara för att jag inte har något liv. Hehe, har precis degat i soffan och drukit coca-coola oxh ätit lite popcorn. Sen kollade jag tillsammans med märta och emma på "waterboy" gash den sög, verkligen. Man blev bara så jävla pisst off 24/7.  Man garva typ en gång. Okej två, första gången när hans lärare får en boll i huvudet och får ur sig ett jävla mysko läte.. Sen när hans flickvän (som e fett kriminäll) knakar på fönstret när han har ensam prov med ett par lärare och håller upp en skylt där det står "Do you want me to kill them?" hon e typ fett happy. Jag fattar att ni inte förstår ett piss men jag pallar inte förklara...

Whateveer, ska i alla fall börja med mitt spaa nu! Klockan elva lixom :3. 
Förlåt för så tråkig updatering men jag har haft en jäkla B dag så, ja. 

Jag är rüligare i vanliga fall.
typ.

kiss n hug! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0