Assooo shiiiiiit.

Herre jävlar, jag har tid att blogga på morronen! Typ aldrig hänt, haha. Men nu sitter jag här med tjugo minuter till godo och tänkte "amen, vafaaaan då kan jag ju bloggede bloggish lixom" Det belv myys outfiten to day dåro, mjukisbyxer, rött linne med hål på ryggen typ kors? (hard to explain) Sedan min mysiga mörkblåa tjocktrööja så det är ganska naajzz zådär va ;).

Jag vaknade "i morse" och låg och vred mig jätte länge och jag tänkte "hallå alla ska ju upp en timme tidigare än mig, varför är det så tyst?" Så jag kolla på klockan och såg, oh shit den är TJUGO ÖVER FUCKING SEX PÅ MORRON! ( 06:20!!! ) Sedan kunde jag inte somna om så jag låg och vred mig som ett mongo och gick trött upp då klockan ringde vid åtta.

Och då¨man vaknar av sig själv så brukar man vara pigg, det var inte jag.
Whatever, ska draa nu. Klockan är tio i nio och jag börjar tiö över nio men jag pallar inte blogga! 
kiss n hug!
 

det snööar ute btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0