2011...

Hej och godmorgon har precis vaknat. Mysigt you know. Somna typ klockan...? halv fem eller ngt så de va sköööönt att sova :). Jag hade ett skit rüüüligt nyår hos våra kompisar xd. Speciellt när vi var ute xd. Såg så jävla failed ut. Jag hade lixom en klänning som var tajt nertill, klackskor stövlar och sen bara en skin jacka och strumpbyxor och där sprang jag runt som en efterbliven xd. Men det var fett svårt att springa var tvungen att dra upp klänningen hela tiden :P. sen blev jag mulad och nerkastad i hundrameter hög snö fem gånger typ.  

Tack. Men jag frös faktist inte, bara om händerna tills de domna bort fast då var dem varma xd. Haha. Det va iallafall jätte kul där och vi stack hem vid halv tre-tre typ :).

kiss n hug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0