UTGÅNG ALLA!

Hej alla muppar. I dag har jag varit på smink kurs med Kusin och syster och kusins kompis, det var väldigt roligt och jag har typ babe face just nu. Och vi använde VÄRLDENS bästa läpp balsam mina läppar är så underbart rosa, herre gud. Min älsklings fäääärg som jag älskar på läppar.. Aja, ni får ändå ingen bild på min skönhet biatches, SAAAAAAJK PÅ DEN! Haha, i alla fall det var super trevligt och sedan när Ida körde ZUMBA så käka vi lite på donken i tyresö det var naajs. Haha börja nästan dansa på borden ;). Vi kom typ innanför dörren för en halvtimme sedan. Och nu så, sen vid åtta ska vi dra på bio "min låsas fru" ska vi se, låter fett najs.

Dem som ska gå är tjejerna i Holmgren klanen och tjejerna i Sundell klanen ;). Vilket betyder Ellen, Märta, Ida och the old ones Mamma och Anne-sofie ;). Okej ska sluta utråka er nu. Puss och kram.

ruffffffs, inte jag just nu men det var från min bild booomb ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0