time machine.

Det finns så mycket som är solklart i världen. Nummer ett av det är nog att Linn och jag var bitchar när vi var små. Riktiga jävla biaaatches. Och om jag kunde bygga en tidsmaskin skulle jag göra det dirr. När man säger "jag längtar tillbaka i tiden då man inte hade problem" då hade jag nog behöft vrida tillbaka tiden tills jag typ var en liten fem åring som sprang omkring utan att kunna torka sig i arslet själv. Okej överdriv men ni fattar. Jag har läst igenom en massa dagböker, asså man ville fan fälla tårar! Det är fucking sjukt. Alltid var det någonting. Alltså hade någon läst mina dagböker som inte känner mig som jag är i dag hade dem nog trot jag varit en jävla psyk brud, mobbad och skit typ. Haha. Alltås jag vill bara vrida tillbaka tiden. Och med mitt kassa minne vet jag inte äns om det var sådär eller om jag bara var en drama queen i dagböökerna. Shit. Det var inte kul att läsa. Man vill väl kunna säga att man var lycklig när man var liten. Alltså jag vill bara så jävla fucking grovt bara vrida tillbaka fucking tiden! SNÄLLA GUD! okej tror ej på dig men fuck the whaat lixom. Alltså snälla någon tidsmaskiiiiiin. Jag vill inte serriöst. Dethära suger hårt. jag är fan sjuk i huvet. skjut mig nu.

vill tillbaka till denna lilla flickas tid och bara göra allt rätt.
Skulle kunna skriva mer men jag orkar fan inte. Fuck detta.

hejdå alla up fuckade muppar.
       
me today biatch.                               some day i are going to be someting big.

/fuckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0