smart chey.

Jag är bra smart asso. Jag har precis varit sjuk eller aa typ, och det första jag gör i dag. (På bajs profilen) är att bokstavligen bada i snön. Men det var fett kuuuligt. Det tyckte tyvärr inte Linn, stackars chey. Men när jag kom hem skit blööt så hängde jag upp mina kläder snabbt som fan och sitter nu i mitt rum med morronrock, mössa, "halsduk" och fetaste filten. Höhö. Vet ni varför jag skriver dethära föresten?

För att jag vet att ni bryr er så jävla mycket.
Hejdå.

tog ett foto bara för att ha me på bloggen, efter att sett hur fotot såg ut,
ångrade jag mig.
:P

Kommentarer
Postat av: tilda

Tack för den, bara för det kommer jag gå i flera dagar och undra hur fotot ser ut D:



SV: Jooo, men jag hade ändå velat ha tårta Q.Q

Jaa, det måste vi. Typ när jag slutar snacka "dark waderska" :D<3

2011-02-15 @ 17:49:48
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0