Skolans datorsal medans jag drogar "its a bag in da box"

Veeet. Roligt liv jag har. Nej inte så va. I dag ska jag på dans som vanligt sådär. Sen i helgen ska Linn sova över hemma hos mig, sen så ska jag och Limpo NÄSTA helg vara lek kärringar på hennes brorsas kalas!

I IN LÖVE WHIT SMÅBARN! Haha, skojja bara men dem e söta och så himla roligt dumma x).
*pedobear åt jävla helvete!* HAHAHA! Sorry för garvet mitt i ingenting men min kompis julli sa bara för en dag sedan att hon tycker det e super jobbig  med kompisar som på chatter överallt bara skriver "hej" och sedan deras blogg adress för att göra "reklam". Hon gjorde PRECIS så för typ tre sekunder sedan, älskarey sötis :*

Okej ska fortsätta tönta mig nu, kissnhug.

"kom små baarn ;)"

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahha PEDOBEEEEEEAR!!!!!!

2011-02-08 @ 12:17:07
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0