sjuk igen!?

Hej alla.. "jag kände dödens armar omfamna mig.." jepp. Jag tror jag börjar bli sjuk. Igen. Sedan i helgen har jag vaknat och somnat med hals ont! Super jobbigt. Ska nog skippa skolan i morrn. Om mamma går på de- jag menar tror mig det vill säga ;).

tjaaaråå.

mamma- men ellen som du ser ut.
ellen- *leker sjuk* ja e sjuk.
mamma- men stackare! DU FÅR INTE GÅ TILL SKOLAN I MORGON!
ellen- *jublar inombords* Fan, jag går och lägger mig..
mamma- ska jag köpa någonting? GLASS?
ellen- ja.
mamma- jag köper upp hela ica så får du välja lite av varje älskling.
ellen- tack "host host".

Exakt så ska det gå till.


Kommentarer
Postat av: tilda

..

Jag vill nog också vara sjuk ;__; ♥

2011-02-09 @ 19:57:52
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0