please summer come on, hurry up!

Alltås jag saknar sommaren så sjukt mycket att jag kommer dö! Jag är allvarlig! Vad kan man möjligtvis ogilla med sommaren? Tänk er kläderna, värmen, SOOLEN och brännan och allt annat! Oh my gaash, jag kommer dö öm inte sommaren kommer nu och jag är fucking serriös! Men sen är jag bajs ledsen. Mina tynningö brudar kommer bara vara på tynningö i högst fyra veckor! BAJS OXÅ! Depprimerad. Mina älsklingar alltså! Nu blev jag mer deprimerad. fukkkkkkk.

Hejdå alla. Ska ut och slå snön.

my babes, haha den dagen gick vi till lillsjön och gick på isen i
bara linne och upp dragna brallor sedan låg vi och solade i 10
graders celsius. Det var myfigt ;3.
 
jag då vi solade... heting... xD

Kommentarer
Postat av: Linn

Big boobies.se ;D <3

2011-02-24 @ 21:08:40
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0