musica.

Hola folket. Me llamo ellen, tengo trece anos casi cuatorce. Fattar att alla bryr sig att jag kan spanska. Just nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, ganska najs. Mamma bakar kladdkaka så det är ju gaaaanska najs sådäär. I dag ska jag på dans så det är ju najs sådär :). Sen i morrn är det lek-tant som gäller sedan sova över hos linn :D. Sen på söndag till kussinerna :D. I dag ska jag plugga och dansa och chilla sådäär va :D

Det är ju najsigt värre. Evert spelar spel därute, tycker alla som är inom samma radie på tio meter som en penna plockar upp den och anteknar. Tack. I dag dansade vio på gympan det var ganska hääärligt, en grej var super kul! (fett overjoid) Då vi låsades att vi sprang på glödhet sand från ena till andra sidan gympasalen, med en skit härlig låt :). Okej det låter muppat men fuck the whaaat lixom.
whatever, hejdå fooks.

luggen var lite mobbad haha.


Kommentarer
Postat av: tilda

Ehe. Inte för att vara sån, men jag ville veta vad "Me llamo ellen, tengo trece anos casi cuatorce" betydde, så jag körde google translate. Men sista ordet fanns inte..? >8D ♥



Jag vill ocksååå ha kladdkaka T.T



2011-02-18 @ 21:39:41
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0