look up to the sky, the moon is light as usual.

Hej, sorry för mitt damp inlägg förut men jag fick fan fucking damp så julias jävla skrivbord haha. Men nu dampar jag inte längre :). Min historia i dag dårå: Tjockis ett (ellen) och tjockis två (julia), blev tjockis sugna så tjockis barnen åkte till huddinge för att tjocka sig. Först in till hm och prova 1384 klädesplagg, bränna kalorier ni vet, ett par byxor var för små för tjockis ett (ellen) hon fick ångest. Så dem gick och tröst åt på tjockis donken. Sen drar tjockisarna till coop extra och köper tjockis godis. Och tuggumi. Bara för att ni bryr er. Sen åkte tjockis barnen hem till tjockis två (julia) och var där tills åtta. Då gick tjockis barnet ett hem och blev anfådd efter tio meter (NOOT).

Det var min dag dårå, alltså varken jag eller Julia är tjocka men vi var på det humöret i dag ;). I resten av i dag ska jag äta middag, dö på datan och fixa to tomorrow.
Bye bitches.

söööta cheyer :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0