k situation..

Jag har aldrig haft någon riktig motivation till att verkligen träna. Jag har aldig varit så tjock att jag haft svårt att röra mig och dylikt (VERKLIGEN INTE!!! bara varit mullig lixom).Motivationen var bara att jag vill bli small. (vilket tydligen inte räkte. E fett laaat) Men nu jävlar. Fan för fett lixom.

Nu ska det bli fucking serriööst. Från och med i dag så äre inget mer godis/kakor/läsk/glass (SNYFFT!)/chips o ostbågar/ och ni vet sådant för mig. Och så ska jag trääääna! NU JÄVLAR! Beatch 2011, wzuup lixom. Men jag vet att ni antagligen inte kunde bry er mindre om mitt beslut såå.. Haha fail.

Skaaa draa nu! kiss n hug.

+

..

asso, wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0